Toimitusaika

Toimitusaika tuotteilla alkaa siitä, kun maksu on saapunut yrityksen tilille. Toimitusaika on 1-5 työpäivää. Normaalisti tuote postitetaan tilausta seuraavana työpäivänä tai mahdollisuuksien mukaan jo tilauspäivänä. Mikäli tuotteiden toimitus jostakin syystä viivästyy, ilmoitamme siitä asiakkaalle.

Lähetys ei sisällä kuittia. Sähköpostiinne tuleva tilausvahvistus toimii kuittina ja takuutodistuksena.

Jokaisesta tilauksesta lähetetään automaattisesti tilausvahvistus asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen. Jos tilausvahvistus puuttuu, niin otathan yhteyttä yritykseen.

Toimitustavat ja -hinnat

SmartPosti

  • Tilaamasi tuotteet toimitetaan valitsemaasi SmartPOST –pakettiautomaattiin.Katso lähin automaatti.
  • Seurantatunnus lähetetään automaattisesti sähköpostiisi, kun tilaus on lähetetty.
  • Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella. SmartPOST-paketista saat sähköisen saapumisilmoituksen tekstiviestinä tai sähköpostilla, jotta voit noutaa pakettisi heti.
  • Lähetykset ovat noudettavissa vain 7 vuorokauden ajan, sen jälkeen ne palautuvat takaisin lähettäjälle.
  • Huom! Tarkista, että matkapuhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi ovat tilaushetkellä oikein. Perinteistä paperista saapumisilmoitusta ei enää toimiteta.
  • Yhteystietojasi ei käytetä eikä luovuteta suoramarkkinointiin. Lähetys kuljetetaan ilmastoystävällisesti.
  • Postitus (Posti)

    Toimituskulut ovat kaikissa alle 50€:n tilauksissa 3€ lukuunottamatta maksutonta Nouto myymälästä tilaustapaa. Yli 50€:n tilaukset toimitamme ilman toimituskuluja. Toimitushinnat koskevat toimituksia Suomeen.

    Kirjepostikriteerit täyttävät tilaukset lähetetään kirjepostina riippumatta siitä, mikä toimitustapa tilaukseen on valittuna. Tällöin tuote tulee suoraan asiakkaan postilaatikkoon kannettuna. Mahdollisesta kirjepostituksesta ilmoitetaan asiakkaalle, kun lähetys on postitettu.

    Sovittu toimitustapa

    Halutessasi voit etukäteen sopia yrityksen kanssa muusta tuotteiden toimitustavasta (esimerkiksi tuotteiden nouto henkilökohtaisesti). Ota yhteys yritykseen joko puhelimitse tai sähköpostitse ennen tilauksen tekoa. Kun muu toimitustapa on etukäteen sovittu yrityksen kanssa, tee tilaus ja valitse toimitustapapainike ”Ennalta sovittu, muu toimitustapa”. Tällöin Sinulta ei laskuteta vääriä toimituskuluja.

    Pidätämme oikeuden muutoksiin. Kauppaohjelmisto laskee automaattisesti oikean hinnan toimitukselle.

    Takuuehdot

    Tuotteilla on valmistajan takuu. Jotta takuu on voimassa, vaaditaan kuitti. Mikäli kuitti on kadonnut, voimme kadonneen tilalle toimittaa kuittikopion.

    Tuotteiden palautus

    Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

    Jos tuote palautetaan, yritys palauttaa kauppasumman tuotteen osalta täysimääräisenä asiakkaan tilille 15 päivän kuluessa tuotteen saavuttua yritykseen.

    Postikuluja (lähetys ja palautus) ei palauteta, paitsi jos sulat eivät sovi tarkoitettuun autoon. Mikäli tilaaja on valinnut verkkokaupan automerkkikohtaisessa sulkahaussa väärän automallin, minkä seurauksena sulat eivät sovi tarkoitettuun autoon, ei postikuluja palauteta.

    Sulkahaun pudotusvalikkoa käytettäessä on syytä huomioida, että automallin alkamispäivämäärä on usein vain vuoden tarkkuudella, jotta pudotusvalikko pysyisi loogisessa järjestyksessä. Siksi sulkahaun pudotusvalikkoa käytettäessä kannattaa katsoa myös edeltävän automallin päättymiskuukausi. Sulat voidaan hakea myös klikkaamalla automerkkilogoja. Siellä usein ilmoitetaan automallin sekä alkamis- että päättymispäivä kuukauden tarkkuudella.

    Jos tilaaja ostaa jonkun muun sulkamallin kuin mitä verkkokaupan automerkkikohtaisessa sulkahaussa esitetään, niin yhteensopivuusongelmissa vastuu virheestä on aina tilaajan, jolloin postikuluja ei myöskään palauteta. Selventämällä edellistä virkettä: Verkkokaupan automerkkikohtaisessa sulkahaussa ei esitetä kaikkia K-star sulkien kanssa yhteensopivia automalleja. Näiden automallien osalta K-star sulkien yhteensopivuuden selvittäminen jää tilaajan vastuulle.

    Asiakaspalautuksessa pitää olla mukana kaikki paketissa olevat tuotteet mukaan lukien kuitti. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä. Asiakaspalautus on pakattava hyvin. Asiakaspalautus lähetetään Postin välityksellä. Palautus voidaan hoitaa myös muun ennalta sovitun toimitustavan mukaan. Ennen palautusta ota yhteys yritykseen joko puhelimella tai sähköpostilla.

    Maksutavat

    Ennakkomaksu, tilisiirto

    Lähetämme tuotteet maksun saavuttua tilillemme. Skannauksen/ruutukaappauksen maksusuorituksesta voi erityisen kiireellisissä tilauksissa lähettää myynti@sulatautoon.fi sähköpostiosoitteeseen pankkiviiveen välttämiseksi. Tilausvahvistuksen jälkeen ennakkolasku lähetetään välittömästi asiakkaan sähköpostiosoitteeseen, jossa näkyvän viitenumerollisen tilisiirtolomakkeen voi tulostaa ja maksaa tilauksen loppusumman tilisiirtolomakkeessa näkyvään tilinumeroon. Ennakkotilisiirrolla on viisi (5) päivää maksuaikaa. Jos laskua ei makseta eräpäivään mennessä, tilaus peruutetaan automaattisesti.

    Paypal

    Voit maksaa tilauksesi myös oman paypal-tilisi kautta.

    Checkout

    Maksu pankkipainikkeilla

    Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet. Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu.

    Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Checkout Finland Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa!

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Handelsbanken
  • Paikallisosuuspankki
  • Aktia
  • Säästöpankki
  • Oma Säästöpankki
  • S-Pankki
  • Ålandsbanken
  • Danske Bank
  • VISA
  • VISA Electron
  • Mastercard
  • Pivo
  • Masterpass
  • MobilePay
  • Alennuskoodit

    Tarjouskirjeissä, tilausten yhteydessä tai esim. Facebook-sivullamme jaettavissa alennuskoodeissa on hyvä huomioida, että mikäli asiakkaan saama alennuskoodi tai lahjakortti on sidottu johonkin ehtoon, kuten tiettyyn tilaussummaan, täytyy ehdon täyttyä tilausta tehdessä. Tilaukset, joissa ei ole noudatettu annettuja ehtoja, peruutetaan. Useita lahjakortteja tai alennuskoodeja ei voi yhdistää. Huomioithan myös, että alennuskoodit eivät koske mahdollisia toimituskuluja.

    Pidätämme oikeudet muutoksiin.

    • SmartPOST
      SmartPOST

     

    • Tuulilasinpyyhkijäsulkaparin ostajalle kesälasinpesunestetiiviste kaupan päälle!

    Uutiskirje